söndag 3 februari 2008

AA klänning



Jag måste kickstarta med kritik, för bättre en så är jag inte. American aparell klänning. Jag håller med och jag är inte bättre själv med tanke på att jag helgen lång struttat runt i den rygglösa, korvskinsliknande klännigen i alla olika färger men i dag kände jag bara hur en våg välde över mig. Man känner sig lite cool, så där orginellt chick när man handlar ngt i en butik där personalen ser ut att ha poppar in från star wars (komplimang) men den här klänningen har gjort att AA gått från coolt söder signerat till ett it märke på sture. snart är JL stämpelt satt.



Här är tre av helgens kloner som minglade gärnet i sina slimmade blåsor, söta som socker men ack så förutsägbart.
































































Inga kommentarer: